CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Custom Search

Monday, October 27, 2008

Stamps Malaya bernilai Tinggi di Ebay

Salam ...

Hari nie aku cuti , tak berapa sihat . so aku amik masa free nie la untuk cerita pasal setem-setem terbaru aku. Setem terbaru aku nie masa time malaya . time masa Straits Settlements 10 sen Malaya 1923-1948. Masih baru dan datang dalam Block of 4 x 4 negeri. nie photo aku snap.


Image Hosted by ImageShack.us


Yang kedua pula setem paling lama / antik yg aku ada iaitu setem tahun 1896 kesultanan Johore . ia koleksi dari 1 sen hingga 1 Dollar time tu la . set ini agak mahal iaitu kalau bercop dalam 800 usd ikut cataloge value. nie photo tu aku snap utk tatapan korang. yang nie aku ada tak cukup full collection.


Image Hosted by ImageShack.us


dan yang baru sampai hari nie , setem labuan full set iaitu tahun Jan 1880 - 1882 As type 1 but Wmk. Crown CC. dab setem labuan tahun 1902 ful set juga .. kedua2 set nie milai cataloge dalam 200-300 usd. nie aku

Image Hosted by ImageShack.us


snap utk korang tengok. itu le untuk kali nie . Next post aku akan upload ctaloge nilai setem-setem malaya.

0 comments: